Balkongodling iFokus

Balkongodling

Etikettallmänt
Läst 2237 ggr
stickanw
0

Min Balkong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Det har skett en del förändringar på balkongen. Stora hyllan har byggts ut och en annan hylla har ändrats med att ett skåp har satts in i den. Tilläggas kan att fönstret som stora hyllan delvis täcker aldrig är öppet (balkongdörren är till samma rum) och persiennen aldrig öppnas den heller, så vi bestämde oss för att det inte störde oss i varje fall.

Så lite före och efter bilder.

stickanw
0

Jag sitter vid en ny dator och det program som jag använder till bilderna vänder automatiskt stående bilder till liggande. Det skall jag försöka undvika i fortsättningen. Dessutom gillar jag normalt inte funktionen bildspel men tyckte att den passade här

stickanw
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hur använda en gammal spjälsäng till balkong odlingen. Jo man tar en eller båda långsidorna och fäster den eller de med skruv eller krokar på väggen med spjälorna horisontellt, krokar är bäst då de gör att man kan höja eller sänka anordningen utan att behöva skruva lös den. Använd amplar eller krukor med hål och häng upp dem med tex. S-krokar.

dumbell
0

Riktigt smart med spjälsängen!

Be the change you want to see in the world

-Gandhi

Horrorpops
0

Tack! Jag har ju två spjälsängar i förrådet som bara står o skräpar :D 
har jag att göra i helgen :)

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

[Sabina]
0

Tack för mycket inspiration och fina bilder från din balkong , stickanw! Jätteroligt att se dina kreativa lösningar och återbruk av spjälsängen :)

Omorika
0

Vilken fantastiskt prunkande balkong 😃!