Balkongodling iFokus

Balkongodling

Etikett: allmänt
Läst 1073 ggr
[Sabina]
1

Tidning för balkongodlare?

Känner du till om någon bra tidning för specifikt balkongodlare eller odlare på små utrymmen?

Jag själv känner dessvärre inte till någon utan prenumererar på svenska trädgårdstidningar. I de kan man ibland få tips för balkongodlare men de är inte många.
Visst kan man applicera trädgårdstipsen på balkongen förstås men roligast kanske det hade varit med en tidning för just balkonginnehavare.

Om du känner till en bra tidning du rekommenderar så skriv gärna här. Kanske kan vi få en lista på bra tidningar för de intresserade.

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Sabina]
0

#1 och #2 Det var snabbt jobbat 🙂. 

De tidningar jag prenumererar på är väl Sveriges vanligaste trädgårdstidningar: Allt om Trädgård  och Allers trädgård  men de är som sagt inga tidningar för specifikt balkongodlare eller knappt ens för radhusodlare

[JeanetteK]
2

Jag tycker ofta det är svårt med tidningar och böcker. Man får mycket inspiration men allt är oftast i så stor skala, eller med dyra/ovanliga blommor och växter. Hehe… okej jag kanske har lite fördomar för jag har gett upp ganska snabbt… 😇Däremot tycker jag att den här sidan är inspirerande just för att det finns så många som odlar på liten yta och mer "vanliga" saker. Så jag trivs här inne! 🙂