Balkongodling iFokus

Balkongodling

Etikett: inredning-och-design
Läst 1221 ggr
[Sabina]
0

Ideér för din uteplats

Har du en liten och sliten altan/uteplats och vill förändra den, så kan du kika på denna artikel för lite idéer och inspiration. 🙂

[Forest]
0

Vart verkligen snyggt, undra vad hela kostnaden vart även dragen el och nytt gräs. 😃

[Sabina]
0

Visst kan det bli hur dyrt som helst. 😊

Man kan göra lite i taget så blir det inte så fasligt dyrt.
Jag räknar dessutom med att man gör det (mesta) själv annars kostar det multum och det är det inte så många som har råd med tyvärr. 😛
Bor man i hus, radhus eller bostadsrätt måste man vara lite händig för att kunna underhålla huset 🙂

[Forest]
0

2. Visst det underlättar att vara händig, vissa tror dom är händig och sen ser bygget ut därefter med 😎Jag saknar många av deras byggen säger vad deras material kostade, även övriga inköpen kostade. men det är ju helt ot kanon bra tips kan man få av dom och visst är dom duktiga 😃

[Sabina]
0

Jag måste erkänna att jag inte tittat på Roomservice så jag vet inte så mycket om programmet 😎 
Men visst verkar det väldigt dyrt bara man tittar och läser under bilderna. Men många gånger kan man hitta liknande saker som inte kostar lika mycket, man behöver tex inte köpa en grill för 30 000 liksom 😃

VildaVittra
0

#4 Va? Jag som precis beställde två stycken. 🤪

Faktiskt så har jag hellre min "grill" som jag har, får knappt plats med en portion på den, men den kommer hålla avsevärt längre än vilken ny grill som helst. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Sabina]
0

#5 Haha som jag då 😃

Din "grill" var alldeles underbar och mysig. Jag har länge letat efter ett mysigt "eldningsdon" att ha vid altanen men har inte varit snabb nog att ringa när jag sett på tex blocket.
När jag var i Afrika värmde vi oss vid såna här på morgnarna när det var kyligt. Så mysigt sätt att vakna och börja dagen med ❤️