Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 793 ggr
Emica_
10/21/16, 7:46 PM

Min balkong! (ny medlem)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Hej allihopa!

Jag är så glad att jag hittade hit! Balkongodling är ett av mina största intressen och jag har verkligen längtat efter att hitta andra med samma intresse att prata med och utbyta erfarenheter.

Jag började 2012 och har tyvärr väldigt lite sol på balkongen, men det går rätt bra ändå. Där finns ett körsbärsträd, ett persikoträd, en klätterros, en hallonbuske, en humle, klematis, löjtnantshjärta och lite mindre marktäckande växter såsom vintergröna och revsuga. Sedan sparar jag alltid lite plats för att kunna odla sockerärtor och örter under sommaren.

Det här året har jag fått ge bort en hel del växter eftersom perennerna börjar bli äldre och tar mer plats, Ser fram emot våren så att jag kan fortsätta med mina planer… 😃

Annons:
Emica_
10/21/16, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Såhär såg det ut innan jag gick igenom och bara sparade mina favoritväxter… Nu är det inköps-stopp så att perennerna kan utvecklas ordentligt. Men visst är det finare när det är lite vildvuxet med äldre plantor. Längtar tills det ser ut så igen. 🙂

[Rhonda]
10/22/16, 10:23 AM
#2

Så fint! Det blir så ombonat o mysigt. 

Jag brukar ha mycket på balkongen jag med fast inga perenner. Man blir så glad eller hur!

Magi-cat
11/11/16, 4:44 PM
#3

Vad fint det ser ut! Imponerande med träden!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

NiklasTyreso
11/13/16, 12:38 PM
#4

Ser härligt prunkande ut! Just nu går jag i funderingar över vad jag ska så nästa år och då behövs sådan här inspiration😀

Upp till toppen
Annons: