Annons:
Etikettom-sajten
Läst 885 ggr
Surpan
2015-02-26 09:59

Tack!

Jag vill bara säga tack till denna sida, den trevliga sajtvärden och medarbetarna.

Jag vann tävlingen "när blir vi 100?" och fick igår en liten fröpåse (ekologisk!) och en handskriven lapp hem i brevlådan. 

Jag blev verkligen jätteglad och nu sitter påsen och lappen på kylskåpet och väntar på våren!

Så jag vill bara säga tack så mycket för en trevlig sida! 🌺

/Surpan

Annons:
[Sabina]
2015-02-26 12:36
#1

Tack själv, fina Surpan och alla medlemmar här ❤️
Så jättetrevligt att du blev glad över fröna 🙂

Jag är så glad att vi har den här sajten som känns väldigt välbehövligt. Det är skönt att ha ett komplement för alla balkongodlare så man inte alltid behöver hänvisas till olika trädgårdssajter när man har en balkong.

Balkongodling håller på att bli en allt större företeelse i och med att människor blir mer medvetna om vad man stoppar i sig,  om att man mår bra att pyssla litet med växter och att omge sig med växter och grönt.

Här finns mycket kunskap, både bland medlemmarna och medarbetarna och många medlemmar med viktiga frågor så det är väldigt roligt att ha er med er alla på sajten, för det är ju egentligen vi tillsammans som är sajten Balkongodling iFokus ❤️🌺

Surpan
2015-02-26 12:40
#2

Ja jag blev verkligen glad när ni lanserade denna sajt. Jag är själv en sån där dryg 08a 😉 utan direkt erfarenhet av trädgård eller odling - det gör att gå in på ett trädgårdsforum vore väldigt läskigt! Jag kan ju inte ens hålla liv i mina plantor jag har inomhus. 😂

Så jag håller med dig i att sajten är välbehövlig, här kan man hänga oavsett om man odlar nästan alla sina grönsaker själv, eller om man bara har en kruka man vill försöka hålla liv i för en gångs skull!

/Surpan

[Sabina]
2015-02-26 12:50
#3

Så skönt att du tycker så! 🙂 För det är precis så jag vill att den här sajten ska uppfattas som; inte vara överambitiös utan sajten ska ha med stor kunskap, "fötterna på jorden" och högt i tak, där alla frågor är tillåtna. Och där erfarna och nybörjare kan mötas och diskutera så vi kan lära oss av varandra.🙂

[JeanetteK]
2015-02-26 19:57
#4

Jag håller med er! Skrev just i en annan tråd här inne att jag trivs på den här sidan just för att man får inspiration och man kan känna att man kan börja i liten skala. 

Grattis Surpan till din vinst! 🎈

Upp till toppen
Annons: