Annons:
Etiketttips-och-trix
Läst 2722 ggr
VildaVittra
1/27/15, 2:55 AM

Boktipset

I denna tråd kan man posta tips på böcker som har med balkongodling att göra. Har du läst boken så recensera den gärna.

Först ut kommer ett tips om boken Permaculture in Pots av Juliet Kemp. Har tyvärr inte läst den själv, men permakultur ligger mig varmt om hjärtat.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[Sabina]
1/28/15, 3:10 PM
#1

Ja, permakultur är verkligen intressant och något som ligger i tiden 🙂

En bok för nybörjare på balkongodling är denna. Jag tror det finns mycket bra att läsa i den. jag har dock själv inte läst den men bara författarna gör att jag nästan kan utläsa att det är en väldigt bra och pedagogisk bok för en liten peng.

VildaVittra
2/4/15, 3:12 PM
#2

Odla i pallkrage av Eva Robild. En bok om att odla i den nu så populära pallkragen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Sabina]
2/4/15, 3:23 PM
#3

Odla för köket: på köksbänken, på balkongen eller i trädgården är en passande bok för oss på denna sajt. 🙂

VildaVittra
3/19/15, 9:25 PM
#4

"Åtta kvm jord" för enbart 10 kr lär ju speciellt passa er med uteplats.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: